Munten Letselschade Advocatuur B.V.

Kantoorklachtenregeling

Stip aan de horizon zetten

Altijd een persoonlijke aanpak

Advocaten moeten volgens de Verordening op de advocatuur (artikel 6.28 en verder) een kantoorklachtenregeling hebben. In deze regeling liggen de procedure en werkwijze vast die de advocaat of het kantoor volgt als een cliënt zich daartoe wendt met een klacht. Een klacht is een schriftelijke uiting van ongenoegen van of namens de cliënt jegens de advocaat of de onder diens verantwoordelijkheid werkzame personen, niet zijnde een klacht als bedoeld in paragraaf 4 van de Advocatenwet. Een klacht kan gaan over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie.

Download via deze link de kantoorklachtenregeling van Munten Letselschade Advocatuur B.V.

01

Professioneel

Iedere zaak krijgt een professioneel plan van aanpak. Advocaten hebben een geheimhoudingsplicht, dus ben er zeker van dat je met Wouter alles kunt bespreken in volledig vertrouwen.

02

Persoonlijk

Misschien wel de belangrijkste eigenschap van een goede letselschadeadvocaat is inlevingsvermogen. Alleen als Wouter volledig op de hoogte is van jouw specifieke situatie kan hij een passend plan van aanpak maken.

03

Oplossingsgericht

Iedere zaak heeft maar één doel en dat is een rechtvaardige schadevergoeding. Liefst zo snel als verantwoord mogelijk. Dat vergt soms buiten de gebaande paden wandelen. We bespreken graag alle mogelijkheden met je, ook die niet zo voor de hand liggen.

“Een wet is waardevol, niet omdat het recht is, maar omdat er recht in zit.”

henry ward beecher